Groenland - Reisverslag uit Nuuk, Groenland van Benjamin Dijck - WaarBenJij.nu Groenland - Reisverslag uit Nuuk, Groenland van Benjamin Dijck - WaarBenJij.nu

Groenland

Blijf op de hoogte en volg Benjamin

21 Oktober 2015 | Groenland, Nuuk

Lieve familie en vrienden,

het grote avontuur staat voor de deur en ik wil jullie natuurlijk op de hoogte houden van alles wat mijn pad zal kruisen.
Vrijdag 23 oktober vertrekt mijn vliegtuig om 14.00 uur vanaf Schiphol. Wil je mij uitzwaaien? Kom om 11.30 uur naar de vertrekhal.
Check regelmatig mijn blog en laat je verrassen:).

Liefs / Grote knuffel,

Benjamin

  • 30 Oktober 2015 - 16:24

    Frank Van Dijck:

    DAPPER NEEFJE, IK BEN JALOERS EN BENIJD JE TOCH OOK WEER NIET. iK WEET GEWOON DAT HET EEN SUCCES WORDT. kRIJGEN WE OOK NOG EEN Eskimo -DAME IN DE FAMILIE? GOOD LUCK.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Benjamin

Wereldburger --> Wereldreiziger:)

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1206
Totaal aantal bezoekers 25858

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2015 - 01 November 2016

Pionieren in Groenland

31 December 2009 - 30 Maart 2010

MA-onderzoek

28 December 2006 - 04 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: