Aankomst - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Benjamin Dijck - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Benjamin Dijck - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Benjamin

29 December 2006 | Mexico, Mexico-stad

Hey allemaal,

Allereerst bedankt voor de lieve berichtjes die ik van iedereen heb mogen ontvangen.

Ik had een lange vlucht incl. overstap in Washington achter de rug en ik moet zeggen dat het erg vermoeiend was; heb nu wel wat geslapen, maar ben nog steeds niet geheel fit.

Hier is het dagelijks tussen de 13 en 23 graden dus het valt nog wel mee, zij het dat nu buiten de zon verukkelijk schijnt.:D
Vandaag gaan we met zijn vieren, (sander, ilona, marjolein en ik) eerst onze buurt een beetje verkennen, hier in Coyoacan. We willen iig naar het Frida Kahlo museum!!!

Vanavond komt Martin aan en dan gaan we met zijn 5-en uit eten.
Dit weekend willen we iig nog naar de Templo Mayor en HET grote museum van Mexico-Stad, dus we duiken lekker het centrum in.

Ik blijf hier nog een week in dit hostel, dus ik zal nog wat van mij laten horen.

Nog 2 dingen; ik heb geen digitale camera, dus foto´s zullen er wrsch. niet op komen en ik heb mijn mobiel wel bij, doch geen bereik. Dus ik denk niet dat het zo veel nut heeft om mij te sms-en.

Tot mails!!

Liefs, Benjamin

PS: Mexico-Stad bij nacht vanuit het vliegtuig...dat is pas machtig. De stad moet gigantisch zijn!!!

  • 30 December 2006 - 01:20

    Marjolein:

    Was een gezellige relaxte dag! Ben benieuwd naar de rest van de reis, jij ook? :D XXX

  • 30 December 2006 - 11:30

    Margriet:

    Klinkt goed Benji! Geniet er maar van, ik zal je verhalen volgen op de site. Liefs

  • 30 December 2006 - 16:07

    Lina:

    Benjamin!! Geniet van je stage in mexico!! En heb een geweldige jaarwisseling! Dikke kus Lina

  • 01 Januari 2007 - 08:51

    Annerieke:

    Hey Benjamin,

    Ik wil je even heel veel plezier wensen in Mexico!! En alhoewel ik morgen in Nieuw Zeeland zit, ben ik toch een beetje jaloers. Mexico staat ook hoog op mijn lijstje! Maar als ik er volgend jaar naar toe ga kun je me precies zeggen waar ik naar toe moet! Heel veel plezier en ik blijf je reisverhalen met plezier volgen! X Anne

  • 01 Januari 2007 - 15:15

    Nakisa:

    HAaAai Gelukkig nieuw jaar!!!!!!! Heb je een leuk oud en nieuw gehad daar? Ben benieuwd naar al je reisverhalen.
    xxx:D wel veel foto's maken he!!!

  • 01 Januari 2007 - 21:39

    Papa:

    Benjamin: Een gelukkig 2007. Fijn dat alles goed gaat. A dios. Papa.

  • 02 Januari 2007 - 00:49

    Shenara:

    wow, mexico, super :D:D veel plezier daar he!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Mexico-stad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2007

Laatste mail, snif

30 Januari 2007

druk druk druk

22 Januari 2007

Apoala

18 Januari 2007

Oaxaca-stad

12 Januari 2007

Chalcatongo 2
Benjamin

Wereldburger --> Wereldreiziger:)

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 25981

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2015 - 01 November 2016

Pionieren in Groenland

31 December 2009 - 30 Maart 2010

MA-onderzoek

28 December 2006 - 04 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: